Geef Yuki een nieuwe kans
Bij Cijfer10 merken we dat al heel veel ondernemers ervaring hebben met de online boekhoudsoftware van Yuki. Toch zijn er meerdere gebruikers ontevreden. Daar staan we bij Cijfer10 steeds weer van te kijken, want Yuki – de software waar een groot deel van de dienstverlening van Cijfer10 op gebaseerd is – biedt zeer veel gebruiksgemak en overzicht. We beseffen dat de software van Yuki wél goed ingericht moet zijn en dat u als gebruiker goed moet weten hoe de software gebruikt moet worden. Daar blijkt de schoen meestal te wringen. We zetten de bezwaren die we vaak van ondernemers horen, voor u op een rijtje. En zetten daar meteen onze oplossing tegenover.
-
Ik moet alsnog factureren met Word en Excel en een ander facturatiepakket.
Welnee: ook via Yuki is dat mogelijk. U moet alleen wél even weten hoe. Wij leggen u dat graag uit. Yuki kent een artikeldatabase en biedt de mogelijkheid om prijslijsten vast te leggen. Vervolgens kunt u uw Excel-sheet vaarwel zeggen.
-
Ik moet mijn crediteurenbetalingen met de hand invoeren bij de bank
Nergens voor nodig! Al deze gegevens voeren wij iedere dag al voor u in. Met één druk op de knop betaalt u meerdere facturen, zonder een letter over te hoeven typen. Hiervoor heeft u wel de Yuki Betaalmodule nodig.
-
Dat beloofde doorlopende inzicht in mijn financiën zie ik niet terug
Dat komt meestal doordat de vorige boekhoudpartner u de Compact-versie van Yuki heeft verkocht, waarin u alleen de oppervlakte van de administratie ziet en niet de onderliggende data. Eigenlijk is dit een kwestie van misplaatste zuinigheid, want de uitgebreide versie kost maar € 5 per maand meer en biedt heel veel extra’s.
-
Ik mis een urenschrijfmodule
Yuki voorziet daar gewoon in, maar u moet wél even weten waar het zit. Wij laten dat graag zien. Daarna heeft u geen aparte urenschrijfsoftware meer nodig!
-
De openstaande posten debiteuren in Yuki kloppen niet
In veel gevallen staat de bankkoppeling dan simpelweg nog niet aan. Wij kunnen dat instellen en vervolgens heeft u doorlopend inzicht in de uitstaande vorderingen en kunt u ook gebruik gaan maken van automatisch debiteurenbeheer.
Betere ervaring met Yuki
U ziet: door de software goed in te stellen en deze vervolgens goed te gebruiken, kunt u alles uit Yuki halen wat erin zit en wordt inzicht in uw administratie een peulenschil. Cijfer10 helpt u daar graag bij. In samenspraak met u én uw huidige accountant regelen we de overstap voor u. Daarna gaan we onderzoeken welke ‘reparatieslag’ er nodig is in uw administratie. We lossen de problemen op en leggen u uit hoe u Yuki zodanig kunt gebruiken dat uw administratie altijd up-to-date is en u 24/7 inzicht hebt.
Hernieuwde kennismaking Yuki
Daarna is het voor u een kwestie van gebruiken en ontdekken hoe prettig Yuki eigenlijk is. We hebben al diverse ondernemers geholpen bij hun hernieuwde kennismaking met online boekhouden en zij willen nu niet anders meer! Bent u ook klaar om Yuki een nieuwe kans te geven? Neem dan contact met ons op en we laten u graag zien hoe online boekhouden wél eenvoudig en inzichtelijk wordt.